Tuesday, March 29, 2011

TELUR AJAIB

SALAM SEJAHTERA.....


Kali nie, aku taknak crita panjang..

Cuma nak berkongsi pengalaman hebat yg slalunya aku baca & dengar saja...


TELUR AYAM JANTAN...

Haaaaaaaaaaaaa.....


Tak sangka plak, ada rezeki aku tgk ayam jantan bertelur

Kejadian nie disaksikan oleh pemilik bersamaku...

Terkejut itik dia tgk bapak ayam bertelur depan mata kepala dia...

Terus dia call aku utk ceritakan...

Hek3...

So, saksikanlah keajaiban ini bersama2..

Saiznya besar sikit dari syiling 20 sen...

Sungguh Besar Kekuasaan tuhan...

Salam dari kami rakan ternak D' Village Agro Farm...


1 comment:

  1. a'ah mmmg.. ayam jantan saya pernah jugak bertelur cam ni.. riuh satu rumah saya tatang.. kakakah.. mmg ajaib, tak pernah cari lg dr segi sains naper leh jadi camtu..

    ReplyDelete