Sunday, July 3, 2011

PAHLAWAN SABUNG

SALAM SEJAHTERA...

Kali nie saja2 nak menulis pasal ayam sabung adik iparku
Hobi nie sebenarnya dah lama dia jalankan seiring dengan jaga reban kami..
Ada kemungkinan baka jaguh2 sabung nie dah meresap masuk dlm induk ayam kami..

Baka nie dia amik dari adik ipar kami kat kuala terengganu
Yang ini katanya import dari thailand..
Aku tak pulak reti apa nama jenis baka sabung nie..
Tapi tengok dia punya libas ngan susuk badan
Boleh tahan jugak... hak3

Gambar nie aku amik lepas adik ipar aku mandikan
So, bulu tengah layu ngan badan nampak kotor sikit..
Jadi, sama2 la layan...
PAHLAWAN SABUNG .....

Salam dari kami rakan ternak D' Village Agro Farm



1 comment:

  1. salam encik azlan..mengikut pandangan saya yang masih budak2 nie..ayam ni jenis ayam ujung kaki..tol tak??tengok pada tulangnya jejak la dalam 3 kg lebih..baru perasan blog cik..selamat berkanalan..

    http://exoticbantamsbreeder.blogspot.com/ - peja

    ReplyDelete